mandag 15. mars 2010

NC og Loddefjord

Då har d vert en go klatrehelg med mye klatregøy:-) Norgescup på lørdag med påfølgende festligheter. Loddefjord på søndag, og en liten helgeforlengelse me rutetesting i hallen og Loddefjord i dag. Va artig å være me på nc, men siden eg klarte å gjøre d verste som kunne skje på finaleruten (Se finalen her..) måtte eg ha revansj i dag. Viste seg at eg hadde komt et stykke oppover veggen, men hadde nok ikke vert i nærheten av sterkingene, så ikke så farlig.

Loddefjord på søndag var jo litt preget av gårsdagens fest, men fikk meg opp Blücher igjen, og grislet litt på Rema 1000. Varmt og fint når solen stod på, kaldt når skyene tok overtaket.. Tok som sagt en tur i Loddis i dag og. Prøvde meg på Tetsuo, 9- og det gikk ganske bra, så ligger ann til å bli vårens hovedprosjekt. Sykt giret!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar